هيتر تابشي گرماتاب هيتر تابشي گرماتاب .

هيتر تابشي گرماتاب

پكيج گرمايشي چيست؟ انواع پكيج و كاربردهاي آن

استفاده از پكيج گرمايشي به جاي آبگرمكن در خانه هاي كوچك تا متوسط ​​توصيه مي شود. به اين ترتيب مي توان به ميزان قابل توجهي در فضا و منابع صرفه جويي كرد. علاوه بر اين موارد، استفاده از پكيج در منزل داراي مزاياي بسيار ديگري نيز مي باشد كه از جمله آنها مي توان به نصب آسان و راحت، راه اندازي بسيار ساده و هزينه هاي عملياتي كم اشاره كرد و سرويس و تعمير پكيج گرمايشي نيز بسيار آسان است. و تعميركاران ماهر با يك تماس تلفني مشكلات شما را به راحتي حل خواهند كرد. در واقع كاري كه ما در سايت كرچي دري انجام مي دهيم اين است كه شما را با خدمات كار ماهر و مجرب مرتبط كنيم تا بتوانيد خدمات مورد نياز خود را در سريع ترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت دريافت كنيد.
اطلاعات نسبتاً جامعي از جمله بازرسي انواع پكيج هاي گرمايشي، مراحل نصب، عيب يابي، سرويس و تعمير در زير ارائه شده است.
پك حرارتي چيست؟ و دسته بندي آن كدام است؟
پكيج ها نوعي راحتي هستند كه علاوه بر گرمايش منزل مي توانند به عنوان آبگرمكن نيز استفاده شوند. يعني نيازي به آبگرمكن جداگانه نيست. در گذشته از خانه آتش نشاني براي گرم كردن خانه ها استفاده مي شد، اما اين روزها سيستم هاي مدرن تغيير كرده اند. مواردي نيز براي استفاده از آتشگاه ضروري بود كه يكي از آنها داشتن اتاق يا انباري براي قرار دادن مخزن و آتش بود. اندازه اين اتاق يا انباري بايد به اندازه اي باشد كه اين دو قسمت را كه بزرگ هم هستند در خود جاي دهد.
راندمان موتورخانه بهينه نبود و براي فضاي موجود مناسب نبود. بنابراين به دليل اشغال فضا و راندمان پايين نسبت به سيستم هاي امروزي غير قابل استفاده به نظر مي رسد.
براي اطلاع از نحوه تعمير آبگرمكن ديواري به اين روش ادامه دهيد
پكيج گرمايشي
مزيت پكيج گرمايشي
دليل اصلي اين تفكر اين است كه آب در سيستم گرمايش تنها زماني گرم مي شود كه شما به آن نياز داريد. بنابراين مصرف انرژي و آب كم است و مانند موتورخانه نيازي به ذخيره آب و گرما از ساعت ها قبل نيست. اين سيستم ها به گونه اي طراحي شده اند كه از انرژي دريافتي مستقيماً براي گرم كردن آب استفاده مي كنند و آن را از قبل ذخيره نمي كنند. بنابراين ميزان توليد كربن كاهش يافته و هزينه ثانويه مصرف انرژي نيز كاهش مي يابد.
نحوه كار و استفاده پكيج
يك سيستم دسته اي مدرن در مرحله اول آب را مستقيماً از يك پمپ يا مخزن با استفاده از يك سيستم الكتريكي دريافت مي كند. هنگامي كه شير آب گرم باز مي شود، يك مشعل گازي در سيستم گرمايشي روشن مي شود و يك سيستم قدرتمند به نام مبدل حرارتي، انرژي گرمايي آب را در لوله انتقال مي دهد.
بنابراين در مدت زمان كوتاهي پس از باز كردن شير آب گرم، سيستم جرياني از آب گرم را به لوله منتقل مي كند و مخزن مخصوصي براي تسريع گرمايش و جريان آب از شير آب گرم وجود دارد. اين مخزن به سيستم اجازه مي دهد هميشه مقدار مشخصي آب را در دماي مشخصي نگه دارد و بلافاصله پس از باز شدن شير آب گرم، آن مقدار آب را به داخل لوله پمپ كند.
بيشتر سيستم هاي گرمايشي هر يك ساعت به طور خودكار مشعل را روشن مي كنند تا آب ذخيره شده گرم بماند. به همين دليل است كه حتي زماني كه از پك گرمايشي استفاده نمي كنيد، مي توانيد صداي روشن شدن مشعل را بشنويد. البته مي توانيد اين ويژگي را غيرفعال كنيد. يعني تنظيمات سيستم را طوري تغيير دهيد كه ديگر به طور خودكار براي گرم كردن آب روشن نشود. در برخي موارد اين كارايي سيستم گرمايش مدرن را افزايش مي دهد، اما در بيشتر محيط هاي داخلي توصيه نمي شود. تعمير سيستم گرمايش در مقايسه با روش هاي قديمي مانند ماشين آلات بسيار مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. سيستم هاي گرمايش فضاي كمي را اشغال مي كنند، به خصوص نوع ديواري كه كارايي بيشتري نسبت به انواع ديگر دارد.
اجراي زمستان و تابستان
در مقاله بعدي كه پكيج چيست به كارايي اين برنامه خواهيم پرداخت. اين دستگاه ها دو نوع كار زمستاني و تابستاني دارند. در حالت تابستاني، سيستم فقط براي گرمايش آب تنظيم شده است و فقط به عنوان گرمايش آب استفاده مي شود. در نوع كار زمستاني علاوه بر استفاده از پكيج گرمايشي به عنوان عايق رطوبتي، تامين گرماي مورد نياز بخاري، پنكه و ساير موارد ضروري است و از اين نظر سيستم گرمايشي امروزي تقريبا دائمي است.
درباره مزايا و معايب بخاري ها بيشتر بدانيد
مزاياي استفاده از پك حرارتي چيست؟
براي ساختمان هاي كم ارتفاع، آپارتمان ها و چند واحدي و مانند آن مناسب است.
ايجاد استقلال براي واحدهاي آپارتماني چون هر واحد سيستم خاص خود را دارد.
هزينه و مصرف انرژي بسيار كمتر از روش هاي موتورخانه اي و قديمي است. يك موتورخانه 2 تا 3 برابر بيشتر از سيستم هاي گرمايشي پكيج گرمايشي چيست و چه مزايا و كاربردهايي دارد؟ جديد مصرف انرژي و هزينه بيشتري دارد تا مزاياي نصب اين سيستم ها را به طور كامل نشان دهد.
بدون نياز به خريد آبگرمكن جداگانه.
يك سيستم گرمايش مدرن به اندازه محفظه موتور فضايي را اشغال نمي كند و بي صدا است.
نصب سريع است.
به لطف اتصال سنسورهاي زياد، سطح امنيت آن نيز بالاست.
نيازي به نصب سيستم لوله گرمايش مركزي از اجاق گاز تا موتورخانه نيست. اين مشكل از هدر رفتن سوخت و انرژي در طول مسير خط لوله جلوگيري مي كند.
تنظيم سطح پكيج گرمايشي
تامين حرارت
همه سيستم ها براي توليد انرژي يا عملكرد به سوخت نياز دارند. سيستم گرمايش نيز از اين قاعده مستثني نيست. گاز و برق سوخت هايي هستند كه سيستم فعلي مصرف مي كند.
لازم به ذكر است كه اگرچه اين سيستم ها از دو سوخت متفاوت براي توليد انرژي و گرما استفاده مي كنند، اما نسبت به ساير سيستم ها منابع كمتري مصرف مي كنند. به عنوان مثال، بسته هاي گرمايشي كمتر از منبع بخار و تهويه مطبوع مصرف مي كنند. اگرچه اين سيستم نسبت به ساير روش ها مقرون به صرفه تر است، اما عملكرد يك كتري با منبع حرارتي به كمك فن را دارد.
مصرف برق پكيج
مصرف برق پكيج كه با دو نوع گاز و برق كار مي كند بسيار كم است; زيرا از برق فقط براي پمپاژ آب و لوله گذاري استفاده مي شود و راه تامين انرژي لازم براي گرمايش آب از سوخت گاز است. در بازار نيز اين نوع تجهيزات وجود دارد كه فقط با برق كار مي كنند. اين نوع سيستم گرمايشي نسبت به نوع گازي برق بيشتري مصرف مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۸:۰۷ توسط:ساليان موضوع: نظرات (0)

بخاري‌هاي گازي هرمتيك بهترين انتخاب در زمينه سيستم گرمايشي است

جايگزيني بخاري هاي گازي و مجتمع هاي گرمايشي سنتي با بخاري هاي گازسوز پلمپ هوشمند و كم مصرف گامي در جهت كاهش مصرف انرژي در كشور است.
به گزارش خبرگزاري تسنيم ، هر ساله با سردتر شدن هوا، مصرف گاز افزايش مي يابد. معمولا اين سيستم ها از روزي كه باز مي شوند تا پايان زمستان و ابتداي سال از نگهداري منازل و ادارات باز نمي مانند. اين امر باعث مصرف بالاي انرژي در كشور و همچنين هزينه هاي زيادي براي خانوارها مي شود.
اكثر سيستم هاي گرمايشي كه در حال حاضر مورد استفاده قرار مي گيرند بسيار كارآمد هستند و انرژي زيادي را هدر مي دهند. علاوه بر اين، اين سيستم ها باعث صدمات انساني نيز مي شوند.
يكي از پديده هايي كه كم و بيش همه آن را تجربه كرده اند يا درباره آن شنيده اند، سوختگي ها و گازهايي است كه در طول ساليان متمادي آسيب هاي جدي به بار آورده است. اما شركت شوكت براي رفع اين مشكل اولين بخاري گازي هرمتيك كم مصرف و هوشمند را در بازار ارائه كرد. اين بخاري باعث كاهش 50 درصدي مصرف انرژي و كاهش هزينه هاي گرمايشي مي شود.
شركت توليدي صنعتي شوكت با معرفي اولين بخاري گازي هرمتيك هوشمند و كم مصرف كشور گام بزرگي در جهت توليد محصولات گرمايشي هوشمند برداشته است. اين شركت با ارائه بخاري هاي گازي هرمتيك سعي در كاهش مصرف بالاي انرژي و همچنين هزينه هاي بالاي مصرف انرژي داشته است.
بخاري هاي گازي سيلد بهترين جايگزين بخاري گازي چيست؟ در مقايسه با ساير پكيج هاي گرمايشي كاملا هوشمند هستند. هوشمندي هيتر نويز مجهز به سنسور ايمني است كه تمام عملكردهاي بخاري را كنترل مي كند.
اين بخاري داراي صفحه مركزي مي باشد كه قابليت تنظيم تقويم كاري و زمان خاموش و روشن را دارد و مي توانيد به صورت خودكار زمان روشن و خاموش شدن آن را تنظيم كنيد و همچنين با كنترل دما در دستگاه ميزان حرارت توليدي را تنظيم كنيد. اتاق
بخاري هاي گازسوز هرمتيك هوشمند داراي مزاياي بسياري نسبت به ساير محصولات مي باشند كه آنها را به گزينه اي ايده آل براي گرمايش فضاهاي مسكوني و اداري تبديل مي كند.
از مزاياي اين بخاري ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:
بخاري هاي گازسوز هوشمند هرمتيك نسبت به ساير سيستم هاي گرمايشي كارايي بيشتري دارند و به دليل مصرف گاز كمتر، مقرون به صرفه تر هستند.
برخلاف ساير واحدهاي گرمايشي، براي جلوگيري از يخ زدن آب هميشه روشن است. بخاري گازي وكيوم هوشمند اين قابليت را دارد كه در مواقع نياز روشن شود و در مواقعي كه نياز نيست خاموش شود.
عمر بخاري هاي گازي هرمتيك نسبت به ساير سيستم هاي گرمايشي بيشتر است و بر خلاف ساير سيستم هاي گرمايشي نياز به نگهداري بسيار كمتري دارند.
توسعه و نصب رادياتورهاي گازي هرمتيك براي شركت ها بسيار ارزان تر و كارآمدتر خواهد بود.
يكي از مزيت هاي مهم بخاري هاي گازي هرمتيك مصرف كم و مصرف انرژي پايين آنها نسبت به بخاري هاي معمولي است.
بخاري گازي هرمتيك با تمام ويژگي ها و مزاياي احتراق كامل گازهاي گلخانه اي كمتري منتشر مي كند و براي محيط زيست بهتر است.
فناوري توليد بخاري گازي هوشمند و اقتصادي در سال 1393 توسط شوكت از استراليا وارد شد و هم اكنون بيش از 90 درصد اجزاي اين محصولات در ايران و شوكت توليد مي شود.
شركت شوكت SH18; SH19، SH25، ما مدل هاي مختلف بخاري گازي هرمتيك مانند SH27 و برد برقي SH27-EL-01 و SH27-EL-02 را توليد مي كنيم. اين تنوع در بخاري هاي گازي هرمتيك اين امكان را به مصرف كننده داده است كه با توجه به نياز خود بهترين محصول را انتخاب كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۶:۵۹ توسط:ساليان موضوع: نظرات (0)