هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

پکیج گرمایشی چیست؟ انواع پکیج و کاربردهای آن

استفاده از پکیج گرمایشی به جای آبگرمکن در خانه های کوچک تا متوسط ​​توصیه می شود. به این ترتیب می توان به میزان قابل توجهی در فضا و منابع صرفه جویی کرد. علاوه بر این موارد، استفاده از پکیج در منزل دارای مزایای بسیار دیگری نیز می باشد که از جمله آنها می توان به نصب آسان و راحت، راه اندازی بسیار ساده و هزینه های عملیاتی کم اشاره کرد و سرویس و تعمیر پکیج گرمایشی نیز بسیار آسان است. و تعمیرکاران ماهر با یک تماس تلفنی مشکلات شما را به راحتی حل خواهند کرد. در واقع کاری که ما در سایت کرچی دری انجام می دهیم این است که شما را با خدمات کار ماهر و مجرب مرتبط کنیم تا بتوانید خدمات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت دریافت کنید.
اطلاعات نسبتاً جامعی از جمله بازرسی انواع پکیج های گرمایشی، مراحل نصب، عیب یابی، سرویس و تعمیر در زیر ارائه شده است.
پک حرارتی چیست؟ و دسته بندی آن کدام است؟
پکیج ها نوعی راحتی هستند که علاوه بر گرمایش منزل می توانند به عنوان آبگرمکن نیز استفاده شوند. یعنی نیازی به آبگرمکن جداگانه نیست. در گذشته از خانه آتش نشانی برای گرم کردن خانه ها استفاده می شد، اما این روزها سیستم های مدرن تغییر کرده اند. مواردی نیز برای استفاده از آتشگاه ضروری بود که یکی از آنها داشتن اتاق یا انباری برای قرار دادن مخزن و آتش بود. اندازه این اتاق یا انباری باید به اندازه ای باشد که این دو قسمت را که بزرگ هم هستند در خود جای دهد.
راندمان موتورخانه بهینه نبود و برای فضای موجود مناسب نبود. بنابراین به دلیل اشغال فضا و راندمان پایین نسبت به سیستم های امروزی غیر قابل استفاده به نظر می رسد.
برای اطلاع از نحوه تعمیر آبگرمکن دیواری به این روش ادامه دهید
پکیج گرمایشی
مزیت پکیج گرمایشی
دلیل اصلی این تفکر این است که آب در سیستم گرمایش تنها زمانی گرم می شود که شما به آن نیاز دارید. بنابراین مصرف انرژی و آب کم است و مانند موتورخانه نیازی به ذخیره آب و گرما از ساعت ها قبل نیست. این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که از انرژی دریافتی مستقیماً برای گرم کردن آب استفاده می کنند و آن را از قبل ذخیره نمی کنند. بنابراین میزان تولید کربن کاهش یافته و هزینه ثانویه مصرف انرژی نیز کاهش می یابد.
نحوه کار و استفاده پکیج
یک سیستم دسته ای مدرن در مرحله اول آب را مستقیماً از یک پمپ یا مخزن با استفاده از یک سیستم الکتریکی دریافت می کند. هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، یک مشعل گازی در سیستم گرمایشی روشن می شود و یک سیستم قدرتمند به نام مبدل حرارتی، انرژی گرمایی آب را در لوله انتقال می دهد.
بنابراین در مدت زمان کوتاهی پس از باز کردن شیر آب گرم، سیستم جریانی از آب گرم را به لوله منتقل می کند و مخزن مخصوصی برای تسریع گرمایش و جریان آب از شیر آب گرم وجود دارد. این مخزن به سیستم اجازه می دهد همیشه مقدار مشخصی آب را در دمای مشخصی نگه دارد و بلافاصله پس از باز شدن شیر آب گرم، آن مقدار آب را به داخل لوله پمپ کند.
بیشتر سیستم های گرمایشی هر یک ساعت به طور خودکار مشعل را روشن می کنند تا آب ذخیره شده گرم بماند. به همین دلیل است که حتی زمانی که از پک گرمایشی استفاده نمی کنید، می توانید صدای روشن شدن مشعل را بشنوید. البته می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. یعنی تنظیمات سیستم را طوری تغییر دهید که دیگر به طور خودکار برای گرم کردن آب روشن نشود. در برخی موارد این کارایی سیستم گرمایش مدرن را افزایش می دهد، اما در بیشتر محیط های داخلی توصیه نمی شود. تعمیر سیستم گرمایش در مقایسه با روش های قدیمی مانند ماشین آلات بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. سیستم های گرمایش فضای کمی را اشغال می کنند، به خصوص نوع دیواری که کارایی بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد.
اجرای زمستان و تابستان
در مقاله بعدی که پکیج چیست به کارایی این برنامه خواهیم پرداخت. این دستگاه ها دو نوع کار زمستانی و تابستانی دارند. در حالت تابستانی، سیستم فقط برای گرمایش آب تنظیم شده است و فقط به عنوان گرمایش آب استفاده می شود. در نوع کار زمستانی علاوه بر استفاده از پکیج گرمایشی به عنوان عایق رطوبتی، تامین گرمای مورد نیاز بخاری، پنکه و سایر موارد ضروری است و از این نظر سیستم گرمایشی امروزی تقریبا دائمی است.
درباره مزایا و معایب بخاری ها بیشتر بدانید
مزایای استفاده از پک حرارتی چیست؟
برای ساختمان های کم ارتفاع، آپارتمان ها و چند واحدی و مانند آن مناسب است.
ایجاد استقلال برای واحدهای آپارتمانی چون هر واحد سیستم خاص خود را دارد.
هزینه و مصرف انرژی بسیار کمتر از روش های موتورخانه ای و قدیمی است. یک موتورخانه 2 تا 3 برابر بیشتر از سیستم های گرمایشی پکیج گرمایشی چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ جدید مصرف انرژی و هزینه بیشتری دارد تا مزایای نصب این سیستم ها را به طور کامل نشان دهد.
بدون نیاز به خرید آبگرمکن جداگانه.
یک سیستم گرمایش مدرن به اندازه محفظه موتور فضایی را اشغال نمی کند و بی صدا است.
نصب سریع است.
به لطف اتصال سنسورهای زیاد، سطح امنیت آن نیز بالاست.
نیازی به نصب سیستم لوله گرمایش مرکزی از اجاق گاز تا موتورخانه نیست. این مشکل از هدر رفتن سوخت و انرژی در طول مسیر خط لوله جلوگیری می کند.
تنظیم سطح پکیج گرمایشی
تامین حرارت
همه سیستم ها برای تولید انرژی یا عملکرد به سوخت نیاز دارند. سیستم گرمایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. گاز و برق سوخت هایی هستند که سیستم فعلی مصرف می کند.
لازم به ذکر است که اگرچه این سیستم ها از دو سوخت متفاوت برای تولید انرژی و گرما استفاده می کنند، اما نسبت به سایر سیستم ها منابع کمتری مصرف می کنند. به عنوان مثال، بسته های گرمایشی کمتر از منبع بخار و تهویه مطبوع مصرف می کنند. اگرچه این سیستم نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر است، اما عملکرد یک کتری با منبع حرارتی به کمک فن را دارد.
مصرف برق پکیج
مصرف برق پکیج که با دو نوع گاز و برق کار می کند بسیار کم است; زیرا از برق فقط برای پمپاژ آب و لوله گذاری استفاده می شود و راه تامین انرژی لازم برای گرمایش آب از سوخت گاز است. در بازار نیز این نوع تجهیزات وجود دارد که فقط با برق کار می کنند. این نوع سیستم گرمایشی نسبت به نوع گازی برق بیشتری مصرف می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۸:۰۷ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)