هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

راهنمای خرید گرماتاب گازی

خرید گرماتاب گازی که برای استفاده در انواع فضاها طراحی شده روز به روز در حال افزایش می باشد. همچنین این وسیله، به خاطر کم مصرف بودن آنها و برخی ویژگی هایی که دارد، در پرورش گل و گیاه و حتی پرورش مرغ و قارچ نیز به کار می رود.


نکات مهم درمورد خرید گرماتاب گازی
باید بدانید که امروزه انواع گرماتاب ها وارد بازار شده اند و مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. این سیستم گرمایشی به خاطر استفاده های مکرر و مزیت هایی که دارد، به یکی از پرکاربرد ترین هیترها تبدیل شده است.

انتخاب و خرید گرماتاب با توجه به سوخت مناسب
شما هم ممکن است در برخی موارد به فکر خرید وسیله ای برای گرم نمودن محل کار، خانه، محیط های ورزشی و… افتاده باشید و برای خرید چنین وسیله ای با افراد مختلف مشورت کرده باشید. اگر شما به دنبال خرید وسیله ای گرمایشی برای گرم نمودن فضا های بزرگ مثل سالن های ورزشی هستید، به شما خرید سیستم گرمایشی گرماتاب گازی را پیشنهاد می کنم.

گرماتاب ها انواع مخالفی دارند. تولید کنندگان این سیستم با توجه به سوخت مصرفی گرماتاب آنها را دسته بندی کرده اند. گرماتاب های تابشی (بخاری تابشی) در انواع هیتر تابشی برقی، هیتر های تابشی گازی و هیتر های تابشی پروپان تقسیم بندی و وارد بازار شده اند. همانطور که از اسم آنها پیداست، هیتر های تابشی برقی انرژی مورد نیاز خود را برای تولید گرما از برق تامین می کنند.

نکات مهم در خرید گرماتاب گازی مقایسه هیتر تابشی برقی و گازی

مهم ترین مزیت هایی که در استفاده از هیتر تابشی برقی وجود دارد این است که، گرما و حرارتی پاک و بی آلایند تولید می کند.همچنین برق مصرفی این بخاری بسیار کم است. اما نکته ای که در استفاده بخاری برقی وجود دارد این است که قیمت انرژی برق نسبت به گاز گران تر می باشد. از طرفی گرماتاب های برقی از ایمنی بالایی برخوردارند.

شایان ذکر است که، به خاطر ارزان بودن انرژی گازی، یکی از پرکاربرد ترین سیستم های گرمایشی در ساختمان های تجاری و صنعتی هیتر های گازی هستند.

کسانی که قصد خرید گرماتاب گازی را دارند باید مکان آنها مجهز به انشعاب گاز شهری باشد. اگر فضای مورد نظر شما به برق یا گاز شهری دسترسی نداشت و شما قادر به استفاده از هیتر های گازی و برقی نبودید می توانید از هیتر پروپان استفاده کنید.

هیتر های پروپان دارای کپسول هایی هستند که از گاز پروپان می باشند و باعث گرم کردن فضا می شوند. همچنین این نوع هیتر ها را می توان به راحتی از مکانی به مکان دیگر جا به جا کرد. اگر گاز موجود در هیتر تمام شد، می توانید برای پر کردن آن مجدد اقدام کنید و از اثر گرمایی آن در هر جا که بخواهید بهره ببرید.

توان حرارتی گرماتاب
انواع گرماتاب هایی که نام برده و توضیح داده شد، از اندازه ها و توان گرمایشی مختلف تولید و در اختیار کاربران قرار داده شده است. در هنگام خرید باید دقت داشته باشید که هیتری مطابق با اندازه مورد نظر شما و توان حرارتی مناسب با مکانتان تهیه کنید تا گرمای مورد نیاز شما از طریق آن تامین شود.

انتخاب گرماتاب امری بسیار مهم است. اگر گرماتابی که در مقایسه با فضای شما از توان حرارتی بیشتری دارا باشد انتخاب کنید، باعث اتلاف انرژی و گرمای اضافه می شود.

از طریفی دیگر هیتری که دارای توان حرارتی پایینی است نمی تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین کند. بنابراین هیتری انتخاب کنید که مناسب با مکان شما باشد و توانایی لازم برای گرم کردن فضا را داشته باشد.

محدوده گرمایشی گرماتاب
هر کدام از گرماتاب هایی که نام برده شد از محدوده گرمایشی معینی برخوردارند. یعنی می توانند محدوده خاصی را گرم کنند. شیوه گرم کردن این گرماتاب ها باعث می شود تنها گرمای مورد نیاز محدوده خود را تامین کنند. علاوه بر این نکته مهمی که هنگام خرید گرماتاب باید به آن توجه کرد، محل نصب استاندارد آن با سطح مورد نظر است.

منبع: کاربرد هیتر تابشی گرماتاب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۵۲ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)