هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

هیتر تابشی گرماتاب چیست؟ و مزایای آن

آیا می دانید که دو نوع بخاری وجود دارد؟ آیا می‌دانید که نوع خانه‌ای که سعی می‌کنید گرم کنید باید تأثیر زیادی بر نوع هیتر تابشی انتخابی شما داشته باشد؟ در این مقاله، نگاهی عمیق‌تر به کارکرد بخاری تابشی یا بخاری تابشی، نحوه عملکرد آن و انواع مناطقی که احتمالاً بهترین عملکرد را دارند می‌اندازیم. در پایان این متن بهتر است این توانایی را داشته باشید که تصمیم بگیرید که بخاری تابشی یا بخاری تابشی تنها گزینه برای شماست.

همانطور که اطلاعات موجود است، گرمای "تابشی" تنها گرمایی است که از منبع مرکزی در این الگو، از یک گرم کننده گرمای تابشی ساطع می شود. اکثر بخاری های موجود در حال حاضر از این نوع هستند، همراه با بخاری های کوچکتر که در بسیاری از اتاق ها و محل های کار استفاده می شود. بخاری های تشعشعی معمولاً از یک واحد مرکزی واقع در قلب و مجموعه ای از مجاری کار می کنند که از طریق آنها هوای سوزان ممکن است به دورترین گوشه های هر اتاق منتقل شود.

انتخاب نوع بخاری تابشی برای قرار دادن می تواند به سادگی زمانی انجام شود که بدانید هر نوع بخاری بهترین مکان را دارد. تنظیم صحیح بخاری خانه همچنین می تواند به شما کمک کند علاوه بر کیفیت بالای هوا، در هزینه های آب و انرژی برق صرفه جویی کنید.


بخاری تابشی را تست کنید
گرمایش و سرمایش لذت بخش استفاده از تهویه مطبوع است که گرما را با محیط هایی که برای گرمایش یا سرمایش انتخاب شده اند، هر کدام از طریق همرفت و تابش تبادل می کند. زیر مجموعه های زیادی برای گرمایش و سرمایش تابشی وجود دارد، همراه با: پانل های سقفی شاد. مطابق با برخی از تعاریف، بخاری در این طبقه قرار می گیرد به شرطی که بیش از 50 درصد گرمای خود را با تنظیم تبادل کند. اگر می خواهید در مورد خرید وان سوزان، ارزش وان سوزان بیشتر بدانید، با مقاله خرید وان سوزان مراجعه کنید.

گرمکن گرمای تابشی گرما را در داخل تولید می کند و آن گرما را به افراد و اشیا به بسته شدن منتقل می کند. بخاری های شادی آور انتخاب خوبی در فضاهای باز و نیمه باز هستند. این به دلیل نحوه کار آنها است. با استفاده از بخاری گرمای تابشی، هوای گرم به داخل خانه دمیده می شود تا تمام هوای محیط به دمای مشخص شده گرم شود. در نتیجه خود خانه باز و نیمه باز است، هوا برای مدتی گرم می ماند.

 این درست است چه خانه گرم شده بزرگتر یا کوچکتر باشد. گرمایش لذت بخش ممکن است یک امکان صرفه جویی در انرژی باشد تا زمانی که در چنین وسیله ای محصور شده باشد که هوای گرم شده در داخل خانه بماند و معمولاً با هوای خنک تر از شیشه جلو و غیره برخورد نکند.

گرمایش شاد می تواند یک امکان کم مصرف برای شما باشد.
بررسی نمونه های مختلف بخاری گرمای تابشی
در حال حاضر بازار چندین نوع بخاری تابشی یا بخاری تابشی دارد. لیست زیر جزو رایج ترین انواع آن است.

بخاری های تابشی دیواری:
بخاری های تابشی دیواری یک محصول کاملاً جدید به بازار هستند و مزایای مطمئنی دارند که مهم ترین آن این است که زمین را اشغال نمی کنند و باریک هستند. علاوه بر این، آنها گرمای تابشی را ارائه می دهند که بسیار متعادل است. رادیاتورهای دیواری به علاوه برای املاکی که نوزادان یا حیوانات خانگی دارند بسیار ایمن تر هستند.

بخاری های گرمایش زمین همیشه:
در این مورد، بخاری تابشی مستقیماً در زیر طبقه همکف قرار می گیرد. یکی از اهداف مکرر حیاتی برای این نوع مانکن، دستشویی است، جایی که کاشی ها می توانند در زمستان تا حد زیادی بنشینند.

رادیاتور سقفی:
در بخاری تابشی سقفی، پانل های حرارتی تابشی روی سقف قرار می گیرند، سپس گرما را به وسایل و سایر افراد زیر آن می تابانند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۳:۵۷ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)