هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است

جایگزینی بخاری های گازی و مجتمع های گرمایشی سنتی با بخاری های گازسوز پلمپ هوشمند و کم مصرف گامی در جهت کاهش مصرف انرژی در کشور است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هر ساله با سردتر شدن هوا، مصرف گاز افزایش می یابد. معمولا این سیستم ها از روزی که باز می شوند تا پایان زمستان و ابتدای سال از نگهداری منازل و ادارات باز نمی مانند. این امر باعث مصرف بالای انرژی در کشور و همچنین هزینه های زیادی برای خانوارها می شود.
اکثر سیستم های گرمایشی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند بسیار کارآمد هستند و انرژی زیادی را هدر می دهند. علاوه بر این، این سیستم ها باعث صدمات انسانی نیز می شوند.
یکی از پدیده هایی که کم و بیش همه آن را تجربه کرده اند یا درباره آن شنیده اند، سوختگی ها و گازهایی است که در طول سالیان متمادی آسیب های جدی به بار آورده است. اما شرکت شوکت برای رفع این مشکل اولین بخاری گازی هرمتیک کم مصرف و هوشمند را در بازار ارائه کرد. این بخاری باعث کاهش 50 درصدی مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایشی می شود.
شرکت تولیدی صنعتی شوکت با معرفی اولین بخاری گازی هرمتیک هوشمند و کم مصرف کشور گام بزرگی در جهت تولید محصولات گرمایشی هوشمند برداشته است. این شرکت با ارائه بخاری های گازی هرمتیک سعی در کاهش مصرف بالای انرژی و همچنین هزینه های بالای مصرف انرژی داشته است.
بخاری های گازی سیلد بهترین جایگزین بخاری گازی چیست؟ در مقایسه با سایر پکیج های گرمایشی کاملا هوشمند هستند. هوشمندی هیتر نویز مجهز به سنسور ایمنی است که تمام عملکردهای بخاری را کنترل می کند.
این بخاری دارای صفحه مرکزی می باشد که قابلیت تنظیم تقویم کاری و زمان خاموش و روشن را دارد و می توانید به صورت خودکار زمان روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کنید و همچنین با کنترل دما در دستگاه میزان حرارت تولیدی را تنظیم کنید. اتاق
بخاری های گازسوز هرمتیک هوشمند دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر محصولات می باشند که آنها را به گزینه ای ایده آل برای گرمایش فضاهای مسکونی و اداری تبدیل می کند.
از مزایای این بخاری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بخاری های گازسوز هوشمند هرمتیک نسبت به سایر سیستم های گرمایشی کارایی بیشتری دارند و به دلیل مصرف گاز کمتر، مقرون به صرفه تر هستند.
برخلاف سایر واحدهای گرمایشی، برای جلوگیری از یخ زدن آب همیشه روشن است. بخاری گازی وکیوم هوشمند این قابلیت را دارد که در مواقع نیاز روشن شود و در مواقعی که نیاز نیست خاموش شود.
عمر بخاری های گازی هرمتیک نسبت به سایر سیستم های گرمایشی بیشتر است و بر خلاف سایر سیستم های گرمایشی نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارند.
توسعه و نصب رادیاتورهای گازی هرمتیک برای شرکت ها بسیار ارزان تر و کارآمدتر خواهد بود.
یکی از مزیت های مهم بخاری های گازی هرمتیک مصرف کم و مصرف انرژی پایین آنها نسبت به بخاری های معمولی است.
بخاری گازی هرمتیک با تمام ویژگی ها و مزایای احتراق کامل گازهای گلخانه ای کمتری منتشر می کند و برای محیط زیست بهتر است.
فناوری تولید بخاری گازی هوشمند و اقتصادی در سال 1393 توسط شوکت از استرالیا وارد شد و هم اکنون بیش از 90 درصد اجزای این محصولات در ایران و شوکت تولید می شود.
شرکت شوکت SH18; SH19، SH25، ما مدل های مختلف بخاری گازی هرمتیک مانند SH27 و برد برقی SH27-EL-01 و SH27-EL-02 را تولید می کنیم. این تنوع در بخاری های گازی هرمتیک این امکان را به مصرف کننده داده است که با توجه به نیاز خود بهترین محصول را انتخاب کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۶:۵۹ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)