هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

خرید هیتر تابشی حرارتی برای گلخانه

مسلما مهمترین و حساس ترین کاربری برای خرید بخاری گرمایش تابشی، گلخانه است که حساس ترین تامین و نصب بخاری سقفی برای چنین اتاقی را شامل می شود. بخاری های تابشی برای گلخانه های پرورش گل و گیاه توصیه نمی شود. گرمایش تابشی برای محصولات حساسی مانند گلکاری به دلیل کمبود رطوبت مناسب نیست و منجر به خشک شدن گل ها می شود. اما از بخاری های تابشی می توان برای گرم کردن محصولات تابستانی یا برخی میوه ها در هوای سرد استفاده کرد. گرمایش تابشی میوه ها و سبزیجات در اکثر فصول سال دارای رطوبت بالایی هستند و هیچ آسیبی به این محصولات وارد نمی شود. فقط لازم به ذکر است که تیم متخصص نصب، بخاری تابشی را در ارتفاع مناسب از سقف نصب کرده و از تهویه برای شاداب سازی فضای سالن استفاده کرده است.
نکته مهم: برای خرید بخاری تابشی باید از فروشنده در مورد نوع و محصول گلخانه سوال کنید.
بخاری پارکینگ
بخاری های تابشی گلخانه
نصب بخاری تابشی برای کارگاه های صنعتی
خرید رادیاتور برای فروشگاه های صنعتی اعم از تجهیزات خودرو، مکانیک، پناهگاه های صنعتی، آتش نشانی و ... - بهترین مکانی که به طور همزمان به گرمایش پاسخ می دهد و یکی از مناسب ترین وسایل گرمایشی به دلیل فرسودگی به حساب می آید، رودخانه در چنین اتاق هایی، سقف معمولاً بلند می شود تا امکان نصب آسان بخاری با مهار و زنجیر به سقف فراهم شود.
نکته مهم: بخاری های سقفی برقی در کارگاه های ریسندگی و بافندگی به دلیل خطر آتش سوزی استفاده نمی شود. در این حالت مانند گزینه بالا کاربر کارگاه باید با یک فروشنده حرفه ای مشورت کند.
فروش تخصصی بهترین بخاری تابشی رستوران و کافه و باغ سرپوشیده
برای گرمایش رستوران ها، کافه ها یا کاربری های مشابه، محاسبه ظرفیت گرمایی بر اساس اندازه و مکان پروژه مهم است. در رستوران ها و کافه ها بخاری های تابشی لوله ای، بخاری های تابشی سرامیکی و بخاری های قارچی موجود است. مهمترین عامل در انتخاب بخاری برای گرمایش جهت گرما و نصب آن می باشد، در این صورت باید عکس یا نقشه رستوران برای فروشنده ارسال شود تا با توجه به محاسبات فنی و نوع فضا. ساختار بخاری مناسب می تواند توسط خریدار تهیه شود.
گرم کردن رستوران
گرمایش رستوران در فضای باز
بهترین بخاری تابشی برای پرورش پرندگان و حیوانات
این امر به عوامل فنی متعددی مانند تهویه اتاق، محل پروژه و پوشش اتاق بستگی دارد. مرغداری ها به دلیل تولید گوشت سفید یا تخم مرغ به دو گروه تقسیم می شوند و پرورش همین نوع دام می تواند در انتخاب مدل «برشته شده یا قرار داده شده» تأثیر بگذارد.
پرفروش ترین بخاری های تابشی در بازار کدامند؟
امروزه برندهای معروف زیادی وجود دارند که در زمینه تولید بخاری های تابشی لوله ای برای انواع سالن های ورزشی، تفریحی، خدماتی و صنعتی تخصص دارند. از تولیدکنندگان ایرانی می توان به گرمتابی، گرماسان و شرکت انرژی اشاره کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۵:۵۶ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)