هیتر تابشی گرماتاب هیتر تابشی گرماتاب .

هیتر تابشی گرماتاب

جت هیتر صنعتی

استفاده از جت هیتر برای گرم کردن گلخانه بسیار رایج است. مخصوصاً نوع جت هیتر بدون دودکش که در گرمایش بسیار کارآمد است در مرغداری ها و پرورش بلدرچین و بلدرچین و بوقلمون کاربرد فراوانی دارد.
استفاده از جت هیتر یا هیتر تفنگی باعث کاهش هزینه های تامین و نگهداری سیستم گرمایشی شده و تاثیر مستقیمی بر کاهش مصرف سوخت و برق دارد.
جت هیتر
جت هیتر در دو نوع 50000 و 10000 کیلو کالری در ساعت تولید می شود و دارای؟ یک سال گارانتی اجاق گاز و اجاق گاز و یک سال گارانتی کلیه قطعات.
تمام بدنه و اجزای داخلی و خارجی بخاری از قیمت هیتر سقفی صنعتی فولاد ضد زنگ خالص ساخته شده است که در اثر رطوبت خوردگی نمی کند و در اثر حرارت زنگ نمی زند و اکسید نمی شود.
با توجه به تهویه مداوم و منظم سالن های مرغ با فن های بزرگ و اگزوز فن 140*140 استفاده از جت هیتر برای راه اندازی دودکش توجیه اقتصادی بسیار بالایی دارد و باعث کاهش مصرف سوخت می شود.
هیترهای پرنده دارای فن می باشند که با استفاده از موتور بسیار قدرتمند موتوژن تبریز، هوای گرم را به داخل مرغداری می دمد و محیط را گرم می کند.
نحوه عملکرد جت هیتر
بخاری های تابشی به صورت خودکار کار می کنند و فقط باید دمای مورد نیاز را در سالن وارد کنید، بقیه کارها به صورت خودکار انجام می شود و دمای سالن روی دمای دلخواه تنظیم می شود.
جت هیتر دارند؟ سال گارانتی بردهای الکترونیکی چند سال است؟ اجاق گاز شامل قطعات برای یک سال کامل و پس از اتمام گارانتی می باشد. 10 سال خدمات پس از فروش نیز در دسترس است.
مزایای جت هیترها
راندمان بالا و قیمت مناسب
پخش کننده و سیستم جرقه زنی منحصر به فرد
سالن به طور خودکار به دمای مورد نظر بدون دخالت دست تنظیم می شود
اندازه کوچک و بدون نیاز به فضای بزرگ برای نصب
تعمیر و نگهداری و سرویس بسیار آسان است
مصرف برق بسیار کم
جت گرمایش صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۹:۵۷ توسط:سالیان موضوع: نظرات (0)